Updates from me !

Current updates:
Marhaban Ya Ramadhan . And happy fasting guys :) Btw im going to sit for my SPM TRIAL on ths 8th Aug-25th Aug :) Wish me luck guys :)

Tinggalkan Jejak Disini :)

Name:
Email Address:
Blog URL
Facebook URL

Form provided by Freedback.

Followers


Sunday 31 July 2011

Spiderman Malaysia putus tunang dengan Si Jejari Runcing !

Siapa tak kenal Khairul Fahmi en ? Apalagi tunang Khairul Fahmi yang kini popular dikalangan blogger blogger Malaysia . 1st of all , Khairul Fahmi / Apek tlh menunjukkn prestasi yg blh dibanggakan oleh semua rakyat Malaysia smasa Kelayakan Piala Dunia 2014 , Pusingan Ke-2 , Malaysia Vs Singapura yg tlh diadakan di Stadium Nasional Bukit Jalil sehingga menjulang nama beliau sebagai Man of the match dan juga SIPERMAN MALAYSIA . Namun perjuangan team bola sepak malaysia negara kita telah tewas ke tangan Singapura . Ttp ucapan tahniah juga harus dihulurkn untk prestasi mereka yg semakin meningkt .


Jodoh dan pertemuan di tangan Allah . Sebagai manusia kita hanya merancang namun Tuhan yg menentukan bukan ? Siapa sangka Apek dan juga tunangnya yang lebih dikenali sebagai Elia Jejari Runcing telah putus tunang . Setelah 1 tahun , 11 bulan , 3 mnggu mereka menjalinkn hubungn dan bertunang pada 17hb Mei baru baru ini akhirnya terlerai tanpa apa apa ikatan . Knp Apek mengambil keputusan untk memutuskan pertunangannya dengan Elia hanya Allah swt dan tuan empunya badan sndiri yg tahu . Kita sebagai org luar tidak seharusnya menokok tambah cerita . Lg lg kpd bloggers yg gemar untk menambahkn info info yg tdk btl sama skali dlm penulisan blognya . Jgn timbulkan fitnah , Jangan juga bersyak wasangka buruk . Sesungguhnya tiap tiap yg berlaku ada hikmahnya :)


Ini status terbaru yg di-post oleh Elia selepas pertunangan mereka diputuskan oleh Apek . Ada juga saya mendengar ura ura bahawa ada sesetengah pihak yg bertepuk tangan atas putusnya pertunangan ini , namun semestinya juga ada yg turut bersedih sekali atas nasib yg ditimpa Elia .

Ucapan kepada Elia ; Tabahkan hatimu ya Elia . Sesungguhnya Allah sentiasa bersama org org yg sbr . Kurangkan berfikir tentang ini . Tambahkan makanan rohani kedalam diri agar diri semakin kuat . Ini adalah dugaan yg diturunkan oleh Allah swt kepadamu ya Elia . Dugaan yg diturunkn olehNya tidak bersebab kecuali untuk menguatkn hambaNya supaya dapat menikmati kehidupan yg lbh senang di kemudian hari . Jgn salah kn sesiapa , jgn btl kn sesiapa krn manusia itu adalah manusia . Ada kelemahan , keburukannya yg tersendiri :) Sab ba ro . Sesungguhnya sabar itu adalah separuh drpd iman . Semoga Elia dpt trus menikmati sisa sisa kehidupan ini yg hanya skali :)

Kepada haters yg mengutuk Elia . Tlg lah fhm situasi org . Ini dugaan untk Elia . Dugaan kita ? Wallahualam . Allah swt itu Maha Adil :) Kita jgn hanya berkata , bercakap ttp ambil sedikit pengajaran drpd dugaan ini :)
Pada pihak yg tlh mengatakan bahawa Elia bongkak dan sgt suka show-off tentang kisahnya dgn Apek tp tuptup putus tunang tu , ingtlah bkn niat Elia untk menunjuk nunjuk ttp atas permintaan ramai untk mengetahui kisah percintaan mereka . Elia dan Apek juga adalah manusia biasa ttp status mereka membezakan semua . Selain Elia ramai lg yg putus tunang ttp kisah Elia dan Apek digemburkan di media massa kerana Apek adalah seorang atlit bola sepak malaysia yg terkenal . Elia juga semakin dikenali di blognya . Di harapakn supaya masing masing sedar akn tnggjwb msing msing . Peace :)
I LOVE YOU AND I LOVE YOUR COMMENTS TOO :D

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...