Updates from me !

Current updates:
Marhaban Ya Ramadhan . And happy fasting guys :) Btw im going to sit for my SPM TRIAL on ths 8th Aug-25th Aug :) Wish me luck guys :)

Tinggalkan Jejak Disini :)

Name:
Email Address:
Blog URL
Facebook URL

Form provided by Freedback.

Followers

Friday, 5 August 2011

Terawih hari ke-6 . Sesuatu mengejutkn saya terjadi !! :o

Salam bloggers

Mlm ni sedih sgt bila saya melangkah kaki ke masjid , saya tgk org mkin lama mkin berkurang :( Knp erk ? Mungkin sbb ni masih awal Ramadhan ? Mcmtu ke ? Ala kalau sbb awal Ramadhan sshlah mcmtu . Atau sbb penat menjalani ibadah puasa sampaikan penat nk ke terawih pd mlm nya ? Hmm . Kita kan manusia kdg kdg ssh nk menghargai atau membalas budi atas sesuatu kebaikn kn? Allah swt dh bg kita byk rahmat mcm kita masih dpt merasai kenikmatan Ramadhan pd tahun ni , kita pun masih diturunkn pelbagai rezeki untk kita berbuka . Ckp je nk apa semua dpt . Tk mcm warga Islam di Kenya :( Lapar je . Lg lg ank kecik kn ? Kesiannya  :( Hbs kita kita ? Ke nk tnggu mlm Lailatul Qadar bru nk berpusu pusu ke masjid ? Eish geram pulak dibuatnya . Masing masing pentingkn diri sndiri .

K k sabar Amely . Hehe

Hah ni amely smpat lg menggila dpan cam lps balik dr terawih td :P Jgn marah haaaa . Hehe










Hehe tkle bla en ? Dah . Tau tk lawa . K thanks . Bye . Salam :)
I LOVE YOU AND I LOVE YOUR COMMENTS TOO :D

www.tips-fb.com

1 comment:

  1. huhu...ape nk bwt..da mmg sifat warga Malaysia...smangat sekejap je..pas2 suam2 kuku la..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...